Prvomájové závody, Jičín

01.05.2011 08:00

Po téměř sedmi měsících jsme si zase dali trénink v závodní atmosféře. Vydali jsme se na naše oblíbené závody do Jičína, které pískala Lenka Pánková. Stavěla moc hezké parkury a my si celý den náramně užili. Stačili jsme zmoknout i spálit si čumáčky.
Jako první se běžel jumping, běžel jsem moc hezky, spadla mi jen jedna laťka a aby mi to nebylo líto, tak mi panička zavinila jedno odmítnutí před tunelem, skončili jsme na pěkném 15. místě z 27 týmů s pěknou postupkou a v našem týmu vládla naprostá spokojenost.
Vydařil se nám i začátek zkoušek, paničku jsem musel pochválit za to, jak zvládla otočku za slalomem, byl jsem na ni tak pyšný, že jsem přeběhl houpajdu, to jsem si opravil a strefil jsem se do správné díry tunelu. Potom se mělo jít na kladinu, panička běžela podél kladiny, dávala mi povel pro kladinu, jenže… Já věděl, že se na mě určitě dívá ta krásná pudlí holka, po které úplně šílím, a tak jsem jí potřebovat ukázat, že umím krásný náběh do slalomu v plné rychlosti. Byla to psina, panička i paní rozhodčí utíkaly k sestupce a já si cikcakoval, kdybyste viděli, jak byly překvapený, že hlídají zónu a já nikde – jsem hold kokr lotr. Zbytek parkuru jsem zase zkoušel svůj oblíbený trik postavit si svůj vlastní parkur, ale paničku jsem neobměkčil a vždy mě vracela do správného pořadí překážek. Odnesli jsme si disk, ale běh jsme si užili. Já to mám teď dobrý, mám od pana doktora papír na to, že to mám v kebulce porachtaný, a tak už mi nemůžou vůbec nic říkat.
I poslední běh jsem si pěkně užil, krásně jsem se diskl na áčku, ale panička ze mě měla stejně radost. Na závěr mě bohužel potkala jedna moc nemilá věc, loudil jsem řízek a panička řekla, že za každý doběhnutý běh můžu dostat kousek – to vnímám jako pěknou zradu, protože takové informace bych měl dostávat ráno před závodem a ne, až když je po všem. Tak jsem si vychutnal ten jeden kousek řízku a nasadil pohled ubohého všemi nenáviděného kokránka – to na dvojnožce vždycky zabere – a tak mi dali ještě tu jednu úžasnou mentolovou věc na čištění zoubků.
Závody se náramně vydařily, což je v Jičíně vlastně pravidlem a moc se těšíme zase na další. Ačkoliv jsem mimo parkur hodně čmuchal, nepřipojil jsem se k řadě čmuchajících psíčků na parkuru a všechny běhy jsme si pěkně po svém užili…
Jestli máte chuť, jukněte na video.

 

 

Štěkání o závodech

Buřt Cup 2011. Česká Lípa

28.05.2011 08:00
  V sobotu se na Slovance v České Lípě konat Buřt Cup 2011. Původně tyto závody neměly v našem „termínovém kalendáři“ své místo. V sobotu jsem se měl totiž místo po parkuru producírovat ve výstavním kruhu a sbírat poslední bodíčky potřebné...

May Cup, Mladá Boleslav

21.05.2011 08:00
  Závody v Mladé Boleslavi patří mezi naše oblíbené i kvůli tomu, že se tak trochu nostalgicky vracíme na místo, kde to všechno začalo a tak jsme na těch květnových nemohli chybět. Běhavé parkury tentokrát stavěla Alice Glöcknerová. Ranní jumping se nám oběma povedl, panička vedla...

7. Českolipské pacičkování, Česká Lípa

07.05.2011 08:00
  7. května pořádal již tradičně náš cvičáček závody, tentokrát netradičně v Žizníkově. Parkury stavěl Petr Rybář. Ráno nevěstilo nic dobrého, poprvé jsme používali nový software na zpracování výsledků a navíc nás naprosto zradila technika, vše se ale podařilo vyřešit a snad se týmům na...

Prvomájové závody, Jičín

01.05.2011 08:00
Po téměř sedmi měsících jsme si zase dali trénink v závodní atmosféře. Vydali jsme se na naše oblíbené závody do Jičína, které pískala Lenka Pánková. Stavěla moc hezké parkury a my si celý den náramně užili. Stačili jsme zmoknout i spálit si čumáčky. Jako první se běžel jumping, běžel jsem moc...

Neoficiální závody agility, Kralupy

02.10.2010 08:00
V sobotu 2. 10. 2010 jsme se tak trochu netradičně vydali na neoficiální závody v agility. Jeli jsme do Kralup na domovský cvičák naší kamarádky Jany, kde se poprvé pustili do pořádání agizávodů – jednak jsem chtěl vidět cvičák, o kterém mi toho Dára tolik vyprávěla, a dvojnožci se zase těšili na...

Apple Cup, Mladá Boleslav

19.09.2010 08:00
V neděli 19.9.2010 jsme se zúčastnili Apple Cupu v Mladé Boleslavi. Opět se nám potvrdilo, že na dojmy s kterými závody opouštíme má velký vliv rozhodčí. Do Bolky si tentokrát pozvali na posuzování Antonína Diviše a jeho parkury byly senzační a myslím, že je většina týmů vnímala jako výzvu. Poprvé...

Purina Proplan Cup, Turnov

04.09.2010 08:00
Ačkoliv nám dvoudenní závody příliš nesedí, vydali jsme se o víkendu do Turnova, protože když se konají párkrát za rok závody tak blízko, byl by hřích se jich nezúčastnit. Navíc závody posuzoval pan Spolek a to byl příslib hezkých parkurů. Předpověď počasí nebyla nic moc a proto si moje panička...