Purina Proplan Cup, Turnov

04.09.2010 08:00

Ačkoliv nám dvoudenní závody příliš nesedí, vydali jsme se o víkendu do Turnova, protože když se konají párkrát za rok závody tak blízko, byl by hřích se jich nezúčastnit. Navíc závody posuzoval pan Spolek a to byl příslib hezkých parkurů. Předpověď počasí nebyla nic moc a proto si moje panička Evička usmyslela, že mi musí ušít obleček, aby mi bylo v domečku teplo na záda a taky tak udělala a musím říct, že se jí moc povedl:) Takže ještě jednou moc děkuju.

Jako první se běžel open a já jsem byl to nejdokonalejší psisko na celým světě. Na startu jsem se paničce šil v náručí, hrabal nožičkama, vrtěl ocáskem a poštěkával a tak bylo jasné, že odložení se nekoná. Panička řekla, že došlo na Rendova (to je náš pan trenér:)) slova a rozhodla se, že poprvé a naprosto neplánovaně použijeme letmý start a ejhle, tímto krokem se sice připravila o nějaký ten náskok, ale celý běh se nesl v úplně jiném duchu, než kdy jindy. Odpadlo přetahování se na startu, kdy jsem stejně nikdy nezůstal tak dlouho, jak jsem měl a tak se start pokaždé proměnil v moment překvapení. Samým šokem, že nemusím na startu ležet, jsem shodil hned první laťku, ale dal jsem všechny zóny a vůbec dal jsem úplně všechno, běžel jsem rychle, sledoval jsem paničku a s nadšením jsem plnil všechna přání, která jsem jí v té rychlosti na očích viděl. Před kladinou mi panička moc utekla a tak jsem samozřejmě ťukl o skočku, protože jsem tak natáhl skok, že jsem škobrtl a čumákem se zaryl do země:(, vyšvihl jsem krásnou zónu a byli jsme v cíli:) Ve stejném duchu se nesly i zbylé dva běhy, za celý den jsem dal všechny zóny, vlezl do deštěm promáčeného látkáče (na chvilku se musely celé závody přerušit, jak moc se rozpršelo) a odvážel si krásnou medaili a ani jeden disk. Mezi medíky jsme se zařadili mezi čtyři týmy, které doběhly jak jump tak open... Panička si na mě vyslechla moře chvály a to i od těch, od kterých by to ani nečekala. Rychle zkontrolovala tetování na oušku a když se ujistila, že jsem to fakt já, tak byla tou nejpyšnější paničkou na celém světě.

V neděli mi to panička nechtěla tak moc pokazit, že mi to úplně totálně posr... V ranním jumpingu mě poslala do tunelu, kam jsem vůbec neměl. Potom se hned běžel open, před námi i po nás bylo hodně disků, běželi jsme nádherně, rychle, přesně a čistě a po 15té překážce panička popletla trať a mrzelo to i pana rozhodčího... Poradil nám kudy dál a i ten zbytek jsme doběhli čistě... Panička byla na sebe moc naštvaná a ještě teď se na sebe zlobí a slíbila mi, že bude do příštích závodů trénovat paměť. Nevím co se dělo, ale v třetím běhu se panička ztratila už na pětce a to už bylo moc. Prohlásila, že jsem si vzal na závody Zrcadlová koza místo psovoda blbou krávu a omluvila se mi.
Celý víkend jsem byl ten nejúžasnější pejsek po sluncem, nikdy bych nevěřil, že změna startu bude mít takový vliv na celý běh. Neodskočil jsem ani jednu zónu a sám tomu do teď nemůžu uvěřit:))