May Cup, Mladá Boleslav

21.05.2011 08:00

 

Závody v Mladé Boleslavi patří mezi naše oblíbené i kvůli tomu, že se tak trochu nostalgicky vracíme na místo, kde to všechno začalo a tak jsme na těch květnových nemohli chybět. Běhavé parkury tentokrát stavěla Alice Glöcknerová.

Ranní jumping se nám oběma povedl, panička vedla tak, jak si parkur nachodila, což se moc často nestává a já šlapal jako hodinky, což se stává ještě méně častěji. Jediné malé zaváhání nás potkalo u slalomu, kdy byl pro mě náběh malinko nepříjemný a tak jsem naběhl až za druhou tyčkou a vykoledoval jsem si tak odmítačku, slalom jsme tedy opravovali. Jelikož se šel do diváků, vysloužil jsem si velikánskou pochvalu za to, že jsem je všechny ignoroval a naplno jsem se věnoval jenom paničce a skákal přesně tak, jak jsem měl. Nespadla ani jedna laťka a i přes časovou ztrátu ve slalomu jsme doběhli s postupovou rychlostí 3,84m/s a umístili jsme se na pěkném 9. místě z celkového počtu 20ti týmů.

Zkoušku mi panička pokazila, nachodila si otočku před tunelem a nakonec se rozhodla ji udělat za ním a poslala mě zpátky do něj, takže disk. Zbytek jsem běžel taky moc hezky a navzdory vedru i rychle.

Sluníčko pražilo opravdu moc a tak mě celého zmáchali ve studené vodě, abych prý během agility nevypustil duši. No řeknu vám, že je to super nápad namočit moje už tak dost dlouhé chlupy. Panička měla to, co chtěla, běžel jsem rychle to jo, ale ty mokré chlupy pěkně ztěžkly a já kosil jednu skočku za druhou. Doběhli jsme na 14. místě s postupovkou 4,34 m/s a konečné skóre bylo úctyhodných 40 trestných bodíků za osm chybiček. Myslím, že jsme si oba tento běh maximálně užili, panička se po doběhu moc smála, jakej jsem šašek, smích jí rychle přešel v okamžiku, kdy jsem si ukradl celý pytlík pamlsků, co si tam odložil nejspíš tým startující po nás a já se přestal smát, když mi ho panička vyrvala z tlamičky dřív, než jsem stačil ochutnat.

Vyhráli jsme první místo za nejlepší tip na vítěze součtu a celý den jsme si hezky užili. Závody byly tentokrát na Bolku v poněkud komornější atmosféře – nebylo úplně plno a navíc neprobíhaly neoficiálky, parkury nebyly přehnaně technické, což bylo vzhledem k vedru milé a už teď se těšíme na zářijové jablíčkové závody. Samozřejmě nechybí video...